Personvernerklæring

Sist oppdatert: 24. april 2025

I Amedia tar vi ditt personvern på alvor. Det ser vi på som en forutsetning for å kunne behandle dine personopplysninger, enten det er for å administrere ditt abonnement, videreutvikle tjenestene våre eller levere annonser. 

Denne personvernerklæringen beskriver hvordan vi behandler dine personopplysninger når du bruker tjenester som tilbys av de norske virksomhetene i Amedia. Personvernerklæringen retter seg mot abonnenter og andre som bruker tjenestene.

1. Hvem er ansvarlig for dine personopplysninger?

Som hovedregel er det enkelte mediehuset ansvarlig for behandlingen av personopplysningene som er beskrevet i denne personvernerklæringen. På denne siden finner du en oversikt over alle mediehusene. Denne personvernerklæringen gjelder bare for de norske mediehusene i oversikten.

Mediehusene bruker innloggingsløsningen aID. Dette er en tjeneste som leveres av Amedia AS, som er behandlingsansvarlig for løsningen. Dette er nærmere beskrevet i personvernerklæringen for aID.

Amedia AS er i tillegg behandlingsansvarlig for formålene beskrevet i punkt 4.

2. Hvilke personopplysninger behandler vi?
Type personopplysning Beskrivelse Kilde
Personalia og kontaktinformasjon Grunnleggende opplysninger om deg, f.eks. navn, adresse, fødselsdato, kjønn, e-postadresse og telefonnummer. Direkte fra deg, f.eks. gjennom aID eller annen registrering du har gjort
Abonnement Opplysninger knyttet til dine kjøp og avtaleforhold, f.eks. hvilke abonnement du har hatt eller har og betalingsinformasjon. Direkte fra deg og din bruk av våre tjenester
Lesehistorikk Informasjon om din bruk av våre tjenester, f.eks. hvilke artikler du leser, hvor lenge du leser og hvordan du navigerer på en nettside. Din bruk av våre tjenester
Teknisk informasjon Informasjon om din enhet, f.eks. IP-adresse, nettleser og operativsystem. Din bruk av våre tjenester
Annonser Informasjon om din interaksjon med annonser, f.eks. hvilke annonser du har sett, hvilke du har klikket på og når du klikket på en annonse. Din bruk av våre tjenester
Demografiske data Opplysninger som kommer fra eller er basert på offentlig informasjon, f.eks. fødselsdato, kjønn, bostedskommune og husstandsinntekt. Offentlige registre
Innstillinger Opplysninger om hvilke valg du har tatt på våre tjenester, f.eks. om du har samtykket til tilpasning av annonser eller oppgitt et favorittfotballag. Direkte fra deg
Antakelser Antakelser om deg. F.eks. kan vi anta at du er interessert i fotball basert på din lesehistorikk. Skapes hos oss basert på bl.a. lesehistorikk
Kommunikasjon Opplysninger om informasjon vi har sendt deg, f.eks. nyhetsbrev, eller din kontakt med vårt kundesenter. Direkte fra deg eller skapes hos oss
3. Hva bruker vi personopplysninger til?

3.1 Administrasjon av kundeforholdet

Mediehuset behandler personopplysninger om deg for å administrere ditt kundeforhold, for eksempel i forbindelse med tegning av abonnement, gjennomføring av betaling, ordrehåndtering og sending av kjøpsbekreftelse og annen viktig informasjon. Opplysninger som typisk behandles i denne konteksten er personalia, kontaktinformasjon og abonnementsinformasjon. 

Det rettslige grunnlaget for denne behandlingen er personvernforordningen art. 6 nr. 1 b, fordi det er nødvendig for å oppfylle abonnementsavtalen og/eller andre avtaler mediehuset har inngått med deg.

3.2 Tilgang til tjenestene

Mediehuset behandler personopplysninger om deg for å gi deg tilgang til tjenestene, eksempelvis for å gi deg tilgang til en nettavis du har betalt for. Opplysningene som benyttes vil typisk være abonnementsinformasjon, teknisk informasjon og informasjon om innstillinger. Dersom du logger inn med aID, vil mediehuset motta opplysninger for å verifisere din identitet og gi deg tilgang til dine abonnementer, f.eks. personalia og teknisk informasjon. 

Dersom du er abonnent er det rettslige grunnlaget for denne behandlingen personvernforordningen art. 6 nr. 1 b, fordi det er nødvendig for å oppfylle abonnementsavtalen som er avtalt med deg. Er du leser uten abonnement, er det rettslige grunnlaget for behandlingen personvernforordningen art. 6 nr. 1 f, hvor vår berettigede interesse er å gi deg tilgang til tjenestene. 

3.3 Feilretting og forhindring av misbruk av tjenestene

Mediehuset behandler personopplysninger for å kunne rette feil på tjenestene og for å forhindre misbruk av tjenestene. Personopplysningene som benyttes for dette formålet er typisk lesehistorikk og teknisk informasjon. 

Det rettslige grunnlaget for denne behandlingen er personvernforordningen art. 6 nr. 1 f, hvor mediehusets berettigede interesser er å avdekke og forhindre feil og misbruk. 

3.4 Produktutvikling og statistikk

Det er viktig for mediehuset å levere gode og relevante tjenester til sine brukere. Mediehuset gjennomfører derfor analyser for å kunne videreutvikle tjenestene. Analysene baserer seg på personopplysninger om hvordan brukere benytter tjenestene, som for eksempel personalia, lesehistorikk og teknisk informasjon. 

Det rettslige grunnlaget for denne behandlingen er personvernforordningen art. 6 nr. 1 f, hvor mediehusets berettigede interesser er å videreutvikle tjenestene sine. 

Dersom du samtykker til det, kan mediehuset i tillegg gjennomføre såkalte A/B-tester. Det kan f.eks. være tester som sammenligner leserinteressen for ulike varianter av en artikkel. Dette skjer ved at ulike grupper lesere eksponeres for ulike varianter av en artikkel. På denne måten får mediehuset innsikt i hvilken artikkelvariant som treffer leserne best. Du kan når som helst justere dine samtykker for slike analyser i personverninnstillingene.

3.5 Kundeservice

Mediehuset behandler personopplysninger om deg når det yter kundeservice. Hvilke opplysninger mediehuset behandler, kommer an på hva henvendelsen gjelder og hvilken informasjon du oppgir. Dette vil typisk være personalia og kontaktinformasjon, abonnementsinformasjon, tidligere kommunikasjon, osv. 

Det rettslige grunnlaget for behandlingen vil variere avhengig av hvem som henvender seg til mediehuset og hva henvendelsen gjelder. For henvendelser fra abonnenter vil det rettslige grunnlaget ofte være personvernforordningen art. 6 nr. 1 b, fordi behandlingen er nødvendig for å oppfylle abonnementsavtalen. Dersom du ikke er abonnent eller henvender deg til mediehuset vedrørende noe annet enn abonnement, vil det rettslige grunnlaget typisk være personvernforordningen art. 6 nr. 1 f, hvor mediehusets berettigede interesse er å yte god og effektiv service til brukerne og/eller ivareta mediehusets rettslige interesser, eksempelvis ved en reklamasjon.

3.6 Innholdstilpasning

Mediehuset har et mål om at tjenestene skal oppleves som relevante og interessante for brukerne. Mediehuset tilpasser derfor det redaksjonelle innholdet til alle aID-brukere. Det innebærer at det redaksjonelle innholdet vil bli eksponert og prioritert ulikt for forskjellige aID-brukere. 

Noe innholdstilpasning er strengt nødvendig for at vi skal kunne levere tjenestene våre til deg, for eksempel prioritering av innhold basert på hvilke saker du allerede har lest og ikke. Dersom du er abonnent, er det rettslige grunnlaget for denne behandlingen personvernforordningen art. 6 nr. 1 b, fordi det er nødvendig for oppfyllelse av abonnementsavtalen som er avtalt med deg. Dersom du er leser uten abonnement, er det rettslige grunnlaget personvernforordningen art. 6 nr. 1 f, hvor vår berettigede interesse er å kunne levere tjenestene til deg.

Dersom du samtykker til det, vil vi også tilpasse innholdet til deg basert på personalia, lesehistorikk og våre antakelser om deg. Du kan lese mer om analysene som ligger til grunn for tilpasningen i punkt 4. Du kan når som helst justere dine samtykker for slik tilpasning i personverninnstillingene. 

3.7 Annonsering

For å kunne finansiere journalistikken, tilbyr mediehuset annonsører å kjøpe annonseplass på tjenestene sine. Annonser er derfor en viktig del av mediehusets tjenester. Det er nødvendig å behandle personopplysninger for å kunne levere annonser. 

Generelle annonser

Vi benytter teknisk informasjon, f.eks. IP-adresse og informasjon om din enhet, til å levere annonser uten personlig tilpasning. Denne informasjonen er nødvendig for at vi skal vite hvor annonsen skal vises og i hvilket format. Det rettslige grunnlaget for denne behandlingen er personvernforordningen art. 6 nr. 1 f, hvor mediehusets berettigede interesse er å kunne finansiere sine tjenester. 

Du kan lese mer om slike annonser i personverninnstillingene under formålene “Levere og vise annonser og innhold”, “Bruke begrensede data for å velge annonsering” og “Levere, vise og måle kontekstuelle annonser”. 

Personlig tilpassede annonser

Dersom du samtykker til det, vil mediehuset bruke opplysninger om deg for å tilpasse annonsene til deg. I punkt 4 er det gitt en generell redegjørelse for analysene som ligger til grunn for slik tilpasning.

Metodene for tilpasning av annonser er mange. Én metode er at mediehuset tilbyr annonsøren å målrette en annonse til et bestemt publikum, for eksempel til kvinner i alderen 20-30 år eller til menn som har vist interesse for nyheter om fotball. Amedia tilbyr denne typen målretting på grunnlag av opplysninger om personalia, lesehistorikk og demografisk data. 

En annen metode er basert på at en annonsør overlater sin kundeliste til Amedia. Kundelisten består typisk av e-post og/eller telefonnummer. Amedia sammenstiller så kundelisten med aID-brukere, slik at det opprettes et nytt kundesegment som kan eksponeres for annonsørens annonse. Et eksempel på et kundesegment kan være "kunder av annonsøren utvalgt etter kjøpshistorikk som også er aID-brukere". Det opereres utelukkende med kundesegmenter bestående av minimum 500 personer.

Mediehuset samarbeider med ulike annonseleverandører for å levere personlig tilpassede annonser. Annonseleverandører får tilgang til informasjon fra din nettleser for å kunne ta stilling til hvilken annonse som skal plasseres på siden. Annonsene målrettes basert på kunnskap som leverandørene kan knytte til nettleseren eller andre identifikatorer, for eksempel om hvilke annonser nettleseren har vært eksponert for tidligere og effekten av disse. Vi benytter også annonseleverandører for å sikre at annonser vises riktig visuelt sett eller til å måle annonseytelse. 

Du kan lese mer om personlig tilpassede annonser i personverninnstillingene under “Opprette profiler for personalisert annonsering” og “Bruke profiler til å velge personalisert annonsering”. Der kan du også lese mer om våre annonseleverandører og hvilke formål de behandler personopplysninger for. 

Du kan når som helst trekke tilbake eller justere dine samtykker i personverninnstillingene. Hvis du endrer innstillingene til at annonsene ikke skal være tilpasset, vil du fremdeles se annonser, men disse vil ikke være tilpasset basert på personopplysninger om deg.

Måle annonseytelse

Mediehuset behandler personopplysninger for å få kunnskap om virkningen av annonser eller annonsetyper. Mediehuset registrerer for eksempel dersom du har blitt vist en annonse og om du klikket på annonsen. Denne kunnskapen bruker mediehuset til å lage aggregerte rapporter som sier noe om hvor effektiv en annonsekampanje har vært. Mediehuset vil også dele data med annonsører slik at annonsøren kan lage aggregerte rapporter om annonseytelse sett opp mot salgstall. Du kan lese mer om dette formålet under “Måle annonseytelse” i personverninnstillingene. 

Mediehuset kombinerer data om din interaksjon med annonser med informasjon om personalia, typisk alder og kjønn, og demografisk data. Formålet med denne sammenstillingen av data er å få aggregert innsikt, f.eks. i hvilke grupper som har foretrukket en viss annonse. 

Det rettslige grunnlaget for denne behandlingen er personvernforordningen art. 6 nr. 1 f, hvor mediehusets berettigede interesse er å måle hvor effektive annonseproduktene er. 

3.8 Markedsføring

Nyhetsbrev og annen direkte markedsføring

Mediehuset markedsfører tjenestene sine gjennom ulike kommunikasjonskanaler, først og fremst på e-post. Dersom du er abonnent, og så lenge du er aktiv kunde, vil du kunne motta nyhetsbrev og andre tilbud på e-post, post, SMS eller telefon med mindre du har reservert deg mot dette. Dersom du ikke er abonnent eller aktiv kunde, vil du bare motta slik markedsføring dersom du har samtykket til dette. Mediehuset anser deg for å være aktiv kunde i opptil 90 dager etter siste aktive abonnement. Du kan når som helst trekke tilbake ditt samtykke eller reservere deg mot markedsføring på e-post/SMS ved å ta kontakt med kundesenteret eller ved å benytte avregistreringslenken i meldingen du mottar.

Mediehuset ønsker også å kunne sende deg anbefalinger eller informasjon knyttet til din bruk av tjenestene i ulike kanaler, som eksempelvis pop-up på en nettside, en push-melding i en app eller i e-postmelding. Anbefalinger kan skrus av i appen eller ved å klikke på lenke i e-postmeldingen.

Mediehuset benytter opplysninger de har om deg for å tilpasse markedsføringen til dine antatte preferanser og for å unngå å markedsføre tjenester du allerede abonnerer på eller som ikke er relevante for deg. For dette formålet vil mediehuset benytte personalia, abonnementsinformasjon, teknisk informasjon, lesehistorikk og demografisk data.

Det rettslige grunnlaget for denne behandlingen er personvernforordningen art. 6 nr. 1 f, hvor mediehusets berettigede interesse er å tilby treffende og effektiv markedsføring.

Markedsføring på tjenestene

Når du besøker mediehusets tjenester, vil du kunne se markedsføring for Amedias tjenester, f.eks. når du skal bestille et abonnement eller når du leser artikler. Det rettslige grunnlaget for denne behandlingen er personvernforordningen art. 6 nr. 1 f, hvor mediehusets berettigede interesse er å vise treffende og effektiv markedsføring.

Dersom du samtykker til det, vil denne markedsføringen tilpasses deg basert på personalia, abonnementsinformasjon, teknisk informasjon, lesehistorikk og demografisk data. Du kan lese mer om dette formålet under “Markedsføring” i personverninnstillingene. 

Konkurranser

Du vil kunne bli spurt om å delta i en konkurranse. Det er alltid frivillig å delta. Hvilke opplysninger som behandles og formålene med behandlingen vil fremgå i hvert enkelt tilfelle.

3.9 Overholdelse av lovpålagte plikter

Noen av mediehusets lovpålagte forpliktelser innebærer at mediehuset må behandle personopplysninger. Slike forpliktelser kan blant annet være regnskaps- og bokføringsplikter. Personopplysningene vil typisk gjelde mediehusets abonnenter og andre som kjøper tjenester fra mediehuset. 

Det rettslige grunnlaget for denne behandlingen er personvernforordningen art. 6 nr. 1 c, fordi behandlingen er nødvendig for å oppfylle rettslige forpliktelser.

3.10 Journalistiske formål

Mediehusene behandler personopplysninger for journalistiske formål. Det omfatter for eksempel å motta tips fra publikum, bearbeide kildemateriale, skrive artikler og moderere kommentarfelt. Behandling av personopplysninger for journalistiske formål er unntatt store deler av personvernregelverket. Det betyr blant annet at du ikke kan kreve sletting av personopplysninger brukt til journalistikk. Du kan lese mer om dette på Datatilsynets nettsider

4. Samarbeid mellom mediehusene i Amedia

4.1 Analyser i regi av Amedia AS

Mediehusene i Amedia samarbeider om innsamling og analyse av data om bruken av mediehusenes tjenester. Du finner informasjon om hvilke virksomheter som deltar i samarbeidet i denne listen. Det er kun norske aviser som deltar i samarbeidet. 

Amedia AS samler inn informasjon om bruken av mediehusenes tjenester for analyseformål. Analysene gjøres på grunnlag av alle opplysningstyper som er samlet inn. I punkt 2 er det redegjort for kilder og opplysningstyper. Amedia AS benytter analysene som grunnlag for videreutvikling av tjenester i Amedia. Amedia AS er behandlingsansvarlig for denne behandlingen.

Mediehusene benytter analyseresultater (for eksempel kundesegmenter) fra Amedia AS, til bruk for produktutvikling og statistikk (3.4), innholdstilpasning (3.6), personlig tilpasning av annonser (3.7) og markedsføring av mediehusets tjenester (3.8). Det enkelte mediehus er behandlingsansvarlig for sin bruk av analyseresultatene fra Amedia AS.

Det rettslige grunnlaget for samarbeidet er deltakernes berettigede interesse i å gjennomføre analyser for å videreutvikle tjenestetilbudet og for å kunne tilby tilpasset redaksjonelt innhold, annonser og markedsføring til sine brukere, samt å bedre tilgangen og brukeropplevelsen og lage nye tjenester og tilbud til den enkelte bruker.

For å beskytte personopplysninger om brukere, knyttes opplysningene til et pseudonym før de benyttes for analyse. Det betyr at informasjonen som håndteres, for alle praktiske formål, fremstår som anonym for mediehusene. Kun et avgrenset antall ansatte i Amedia AS med spesielle rettigheter har tilgang til nøkkel som kan knytte disse dataprofilene til din identitet. Å utnytte denne nøkkelen er det knyttet svært strenge retningslinjer til.

4.2 Forskning

Mediehuset eller Amedia AS får til tider henvendelser fra forskningsinstitusjoner som ønsker tilgang til data som grunnlag for forskning. Virksomhetene i Amedia ønsker, hvis formålene oppleves som gode, å bidra til samfunnsnyttig forskning ved å gi forskere tilgang til opplysninger om brukere og deres medievaner. Opplysningene vil kunne bli utlevert til forskningsinstitusjonene dersom regelverket tillater dette. 

Det rettslige grunnlaget for denne behandlingen er personvernforordningen art. 6 nr. 1 f, hvor mediehusets berettigede interesse er å fremme samfunnsnyttig forskning. Opplysningene som utleveres til forskning, vil være i pseudonymisert form, det vil si i en form som ikke direkte kan knyttes til identifiserbare personer. Personer som gis tilgang til personopplysninger i forbindelse med forskning, må skrive under på en taushetserklæring, og den forskningsansvarlige institusjonen forpliktes ved avtale til å følge gjeldende regelverk for forskning.

4.3 Kundeundersøkelser

Amedia AS og mediehusene gjennomfører av og til kundeundersøkelser. Formålet med kundeundersøkelsene er å forbedre din og andres leseropplevelse. Det er frivillig å bli med i kundeundersøkelsene. Dersom du samtykker til å delta, vil informasjonen du oppgir i forbindelse med undersøkelsene inngå i grunnlaget for de analysene som skjer i regi av Amedia AS, se punkt 4.1. og som inngår i samarbeidet mellom virksomhetene i Amedia. Du kan når som helst trekke samtykket tilbake.

5. Hvem deles personopplysningene med?

Mediehuset utveksler personopplysninger med Amedia AS i forbindelse med analysene Amedia AS utfører, se punkt 4 ovenfor. Dette er en utveksling mellom to selvstendige behandlingsansvarlige.

Virksomhetene i Amedia benytter ulike underleverandører som får tilgang til personopplysninger i den grad det er nødvendig for leveransen. Eksempler på leverandører er trykkerier, distributører, kundesentre og leverandører av ulike IT-tjenester, herunder abonnementssystemer, drifts- og vedlikeholdstjenester og annonsehåndtering.

I noen tilfeller deler virksomhetene i Amedia opplysninger som er samlet inn med sine samarbeidspartnere og teknologileverandører for å kunne tilpasse og måle innhold og annonser. Opplysningene vil alltid være pseudonymisert eller beskyttet på annen måte. Virksomhetene kan også dele personopplysninger med forskningsinstitusjoner for forskningsformål, se punkt 4.2.

Virksomhetene i Amedia inngår avtaler for å sikre at sine respektive partnere behandler opplysningene i samsvar med denne personvernerklæringen og kravene i gjeldende personvernlovgivning. Når vi overfører personopplysninger til mottakere i land utenfor EU/EØS, sikrer vi at dine opplysninger blir tilstrekkelig beskyttet i landet de overføres til. Vi vil bl.a. inngå nødvendige avtaler, gjennomføre risikovurderinger og implementere egnede beskyttelsestiltak. Vi sørger for at det foreligger et gyldig overføringsgrunnlag. Du kan kontakte oss direkte om du ønsker informasjon om hvilke overføringsgrunnlag vi benytter.

Dine opplysninger vil også kunne bli utlevert i lovpålagte tilfeller, som ledd i betalingsinnkreving (inkasso), regnskapsbehandling, eller som følge av pålegg fra offentlige myndigheter.

6. Sosiale medier

Flere virksomheter i Amedia-samarbeidet har kontoer i ulike sosiale medier. Dersom du besøker en slik side vil vi kunne behandle personopplysninger om deg, typisk likerklikk, deling og kommentarer. Dine personopplysninger vil i tillegg kunne brukes til statistikk, hvor vårt formål er å få innsikt i hvordan våre kontoer og vårt innhold treffer publikum. 

For deler av behandlingene som skjer på det sosiale mediet, er vi felles behandlingsansvarlig med det aktuelle mediet. Du kan lese mer om hvordan personopplysningene dine behandles ved å lese vilkårene til det sosiale mediet du benytter.

7. Hvor lenge lagres personopplysningene?

Virksomhetene i Amedia har vedtatt rutiner for lagring og sletting av personopplysninger. Virksomhetene kan velge å anonymisere opplysninger i stedet for å slette dem. Det er ikke mulig å knytte anonymiserte opplysninger til en bruker av tjenestene.

Personopplysninger som du oppgir i forbindelse med tegning av et abonnement oppbevares så lenge du har et abonnement hos mediehuset. Du regnes som "aktiv kunde" i opptil 90 dager etter at et abonnement er avsluttet. Opplysningene tas deretter vare på i 24 måneder før de anonymiseres. Lagringen av opplysninger er begrunnet i at det skal være mulig å tilpasse kundeopplevelsen hvis du ønsker å gjenoppta kundeforholdet, samt i etterlevelse av bokføringslovens krav til lagring av betalingshistorikk.

Lesehistorikk tas vare på i 18 måneder før de slettes. Kundesegmenter som opprettes i forbindelse med tilpasning av annonser slettes senest etter 90 dager. Disse lagringsrutinene tar hensyn til hvor lenge mediehuset og Amedia AS anser det nødvendig å lagre disse opplysningene for å oppfylle formålene som er beskrevet i denne personvernerklæringen.

I noen tilfeller vil mediehuset kunne be om ditt samtykke til å beholde opplysninger i et lengre tidsrom. Du vil i et slikt tilfelle bli opplyst om hva som er formålet med å ta vare på opplysningene. Formålet kan for eksempel være å beholde dine kontaktopplysninger for å kunne kontakte deg etter at du har sagt opp ditt abonnement hos mediehuset.

8. Dine personverninnstillinger og rettigheter

For å gi deg bedre kontroll over egne personopplysninger, kan du trekke tilbake eller justere innstillingene for flere ulike samtykker i personverninnstillingene. Disse finner du nederst på mediehusenes nettsteder. 

Du har også flere rettigheter etter personopplysningsloven. For å utøve rettighetene må du kontakte oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Du har rett til

  • Retting av dine opplysninger
  • Informasjon om hvordan vi behandler opplysningene dine
  • Innsyn i egne opplysninger
  • Sletting av opplysninger under visse vilkår
  • Begrensning av behandlingen eller protest mot behandlingen
  • Overføring av dine opplysninger til en ny tjenestetilbyder

Dersom du mener vi har behandlet personopplysningene dine på en måte som ikke er i samsvar med loven, har du rett til å klage til Datatilsynet. 

9. Kontaktinformasjon

Dersom du har spørsmål om hvordan virksomhetene i Amedia behandler dine personopplysninger, kan du kontakte vårt personvernombud på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Har du spørsmål om ditt abonnement og kundeforhold kan du kontakte vårt kundesenter på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Har du spørsmål om sletting eller avindeksering av redaksjonelt innhold må du kontakte ansvarlig redaktør i den avisen artikkelen er publisert. 

Vi endrer og videreutvikler tjenestene våre stadig. Derfor kan vi også ha behov for å gjøre endringer i denne personvernerklæringen. Informasjonen som står her vil alltid være oppdatert, slik at du til enhver tid vet hvordan vi behandler personopplysningene dine. Dersom vi gjør større endringer vil vi varsle om dette. 

Amedia logo

Telefon 22 00 90 00

Besøksadresse

Schweigaards gate 15
Postboks 1168 Sentrum
0107 Oslo

Fakturaadresse

(selskapsnavn AS)
Postboks 123
2027 KJELLER