Som selger i Amedia jobber du med å finansiere journalistikken via annonsesalg. Vi jobber kontinuerlig for å levere på kundeløftet vårt: "Amedia kjenner meg best og gir meg best effekt - i hele Norge".
Nasjonalt salg håndterer alle nasjonale kunder og mediebyråer. Regionalt og lokalt salg har gjennom Amedias regioner tilstedeværelse i hele Norge.
Hos oss er det kundene som er i fokus. Vi skal forstå kundens situasjon, behov og utfordringer og derigjennom identifisere hvilke drivere som skaper verdi for kunden. Dette er innsiktsbasert salg.
Vi skal identifisere hva som skaper verdi for kunden, tilføre ny innsikt og dokumentere effekt.
Dette er kundeløftet til Amedia. Gjennom salgsprosessen skal vi sørge for at Amedia jobber etter prinsippene rundt innsiktsbasert salg og leverer på kundeløftet. Dette er Amediamåten å gjennomføre salg på.
Hos oss er du del av et sterkt kompetansemiljø der du får mulighet til å dele kunnskap, og ikke minst utvikle deg selv gjennom andre. Du får tilgang på nyttig innsikt og analyse som til enhver tid bidrar til at du kan tilby produktsammensetninger som skaper effekt for dine kunder.
Salgsapparatet har spisskompetanse på vår unike produktportefølje, markedsføring, reklame, innholdsmarkedsføring og annonsesalg. Det er fokus på kompetansedeling både på tvers av fagmiljøer og på tvers av mediehus og regioner. Dette medfører rom for kontinuerlig kompetanseutvikling.
I Amedia er det et godt arbeidsmiljø der vi har det gøy på jobben! Gode resultater markeres og vi er glad i sosiale arrangementer som bidrar til at vi blir enda bedre kjent både internt i avdelingen og på tvers av fagområder.
I rollen som selger i Amedia har du salgs-og budsjettansvar for egen portefølje og du vil være del av et etablert salgsteam.
Vi mener at størst verdi skapes gjennom tverrfaglige team og godt samarbeid. Det er stor takhøyde og rom for gode faglige diskusjoner. Vi tror at ulike perspektiver, erfaringer og synspunkter er helt sentralt for å skape resultater. Det er stort rom for å teste ut nye løsninger og det er stor frihet til å påvirke egen arbeidshverdag.
Nye trender og markedsendringer gjør at annonsemarkedet stadig er i utvikling. Vi har flyttet oss vekk fra “one size fits all” til å forstå kundens behov, slik at vi kan tilby relevante, verdi- og effektfulle løsninger. For å få jobb som selger, må man først kartlegge hvilken bransje man ønsker å jobbe med. Er man nysgjerrig rundt medievaner og synes at markedsføring virker interessant, er salg av media noe for deg.
Som selger i Amedia jobber man med verdibasert salg. Når man jobber med verdibasert salg er det avgjørende å forstå seg på kundens behov for å tilby relevante og effektfulle løsninger. Dette gjør at arbeidsoppgavene kan være varierende. En dag jobber man med innsiktsarbeid og behovsavklaring, mens andre dager jobber man med konsepter og løsninger innen et bredt spekter av bransjer.
Som selger finnes det flere karrieremuligheter, både innenfor salg og andre områder. Jeg jobber med en differensiert kundeportefølje som gjør at jeg får en god forståelse av markedet og kundens bransje. Amedia er også et stort konsern som medfører karrieremuligheter på tvers av fagområder og mediehus.
- Jeg trives veldig i stillingen som Key Account Manager i Amedia. Jeg har en interesse rundt markedsføring og salg. Dette er noe jeg har fått muligheten til å videreutvikle i stillingen som Key Account Manager. Jeg har fått anledningen til å få bredere innsikt i min bransje, men også mine kunders bransjer. Dette har vært en viktig faktor i min videreutvikling innen faget.
Bli kjent med en av våre selgere
Møt en av våre selgere
Telefon 22 00 90 00
Org nr. 917 127 328
Besøksadresse
Schweigaards gate 15
Postboks 1168 Sentrum
0107 Oslo
Fakturaadresse
(selskapsnavn AS)
Postboks 123
2027 KJELLER