Slik er det å jobbe som Innholdsprodusent i Amedia

Amedia Innholdsbyrå er stolt over å ha noen av landets fremste Innholdsprodusenter. De talentfulle fagfolkene brenner for å formidle budskap gjennom tekst, bilder og video, uavhengig av om det er for en stor nasjonal kampanje eller for den lokale butikken på hjørnet. Vårt mål er å sikre at hver historie blir fortalt på en fengslende, klar og relevant måte.

Lokal tilstedeværelse

Med Innholdsprodusenter plassert i ulike deler av Norge, bringer vi med oss en dyp forståelse for lokale markeder og kulturelle nyanser. Dette sikrer at det innholdet vi produserer har en særegen relevans og nærhet i det spesifikke området, og for de folka det er ment for.

Engasjement i hvert prosjekt

For våre Innholdsprodusenter er hvert prosjekt en ny utfordring, fylt med muligheter. De dykker dypt inn i hvert emne, forstår kundens unike behov og skreddersyr innholdet med presisjon og kreativitet. Enten det er en gripende artikkel, et slående bilde eller en morsom video, streber de etter å overgå forventningene og levere arbeid som gir effekt.

Karrieremuligheter som innholdsprodusent

Som Innholdsprodusent hos Amedia er mulighetene mange. Her får du muligheten til å jobbe med en mangfoldig kundebase, lære om ulike bransjer og markedsføringsstrategier, og utvikle dine ferdigheter gjennom varierte oppgaver. 

Hver dag er en mulighet for å utforske nye horisonter, tilegne seg nye ferdigheter og sette ditt personlige preg på prosjektene du engasjerer deg i.

Kjernen i vårt byrå 

Våre Innholdsprodusenter er hjertet av Amedia Innholdsbyrå.

Det er deres kreativitet, lokalkunnskap og dedikerte forståelse for kundens visjon som driver oss fremover. 

Sammen skaper vi innhold som ikke bare informerer, men også inspirerer og skaper varige inntrykk.

Hvordan få jobb som Innholdsprodusent?

For å få jobb som innholdsprodusent bør du være glad i å skrive, og gjerne ta bilder og lage videoer. Du kan for eksempel ha utdanning innen markedsføring, journalistikk eller kommunikasjon, men det er ikke et must. Selv har jeg en bachelorgrad i journalistikk, og en i kriminologi, og har jobbet både som journalist og innholdsprodusent. For å jobbe som innholdsprodusent bør du være glad i å snakke med mennesker, og å utforme ideer.

Hva jobber man med som Innholdsprodusent i Amedia?

Som innholdsprodusent i Amedia jobber man med å produsere kampanjer for ulike bedrifter i ulike bransjer. Mye av arbeidshverdagen brukes til å være med i kundemøter, utvikle ideer, intervjue mennesker, skrive artikler, ta bilder, og lage videoer.

Hvilke karrieremuligheter har man som Innholdsprodusent?

Som innholdsprodusent vil man bygge kompetanse både innen markedsføring og produksjon av forskjellige typer innhold. En innholdsprodusent bidrar også ofte med koordinering av innholdskampanjene man produserer på, og er aktiv i salgsarbeidet. Dette gjør at man kan utvikle seg til en kandidat for stillinger innen salg og markedsføring, kommunikasjonsbransjen, redaksjonelt arbeid og prosjektledelse innen kreative yrker.

Selger Fredrik Newman

Kristine Marie Gutterød

Innholdsprodusent i Stor-Oslo

- Jobben min som Innholdsprodusent i Amedia Innholdsbyrå er veldig variert, lærerik og kreativ. Jeg jobber med innhold som skal distribueres i lokalavisene i Stor-Oslo, Asker og Bærum, og med større nasjonale kampanjer som skal distribueres i mange aviser rundt i landet. Noe av det beste med jobben er at jeg får møte mange ulike mennesker i ulike bedrifter og bransjer hver uke. Det at jeg får bidra i hele prosessen, fra idé til kampanje, og rapportering i etterkant, gjør at jeg hele tiden lærer om hva slags innhold og vinklinger som fungerer best.

Ledige stillinger

Amedia logo

Telefon 22 00 90 00

Org nr. 917 127 328

Personvern

Besøksadresse

Schweigaards gate 15
Postboks 1168 Sentrum
0107 Oslo

Fakturaadresse

(selskapsnavn AS)
Postboks 123
2027 KJELLER