Innholdsprodusent

Innholdsprodusent i Amedia Innholdsbyrå
Innholdsprodusent i Amedia Innholdsbyrå
Amedia Innholdsbyrå er stolt over å ha noen av landets fremste innholdsprodusenter. De talentfulle fagfolkene brenner for å formidle budskap gjennom tekst, bilder og video, uavhengig av om det er for en stor nasjonal kampanje eller for den lokale butikken på hjørnet. Vårt mål er å sikre at hver historie blir fortalt på en fengslende, klar og relevant måte.
Lokal tilstedeværelse
Engasjement i hvert prosjekt
For våre innholdsprodusenter er hvert prosjekt en ny utfordring, fylt med muligheter. De dykker dypt inn i hvert emne, forstår kundens unike behov og skreddersyr innholdet med presisjon og kreativitet. Enten det er en gripende artikkel, et slående bilde eller en morsom video, streber de etter å overgå forventningene og levere arbeid som gir effekt.
Karrieremuligheter
Som innholdsprodusent hos Amedia er mulighetene mange. Her får du muligheten til å jobbe med en mangfoldig kundebase, lære om ulike bransjer og markedsføringsstrategier, og utvikle dine ferdigheter gjennom varierte oppgaver.
Kjernen i vårt byrå
Det er deres kreativitet, lokalkunnskap og dedikerte forståelse for kundens visjon som driver oss fremover.
-
Hvordan få jobb som Innholdsprodusent?
For å få jobb som innholdsprodusent bør du være glad i å skrive, og gjerne ta bilder og lage videoer. Du kan for eksempel ha utdanning innen markedsføring, journalistikk eller kommunikasjon, men det er ikke et must. Selv har jeg en bachelorgrad i journalistikk, og en i kriminologi, og har jobbet både som journalist og innholdsprodusent. For å jobbe som innholdsprodusent bør du være glad i å snakke med mennesker, og å utforme ideer.
-
Hva jobber man med som Innholdsprodusent i Amedia?
Som innholdsprodusent i Amedia jobber man med å produsere kampanjer for ulike bedrifter i ulike bransjer. Mye av arbeidshverdagen brukes til å være med i kundemøter, utvikle ideer, intervjue mennesker, skrive artikler, ta bilder, og lage videoer.
-
Hvilke karrieremuligheter har man som Innholdsprodusent?
Som innholdsprodusent vil man bygge kompetanse både innen markedsføring og produksjon av forskjellige typer innhold. En innholdsprodusent bidrar også ofte med koordinering av innholdskampanjene man produserer på, og er aktiv i salgsarbeidet. Dette gjør at man kan utvikle seg til en kandidat for stillinger innen salg og markedsføring, kommunikasjonsbransjen, redaksjonelt arbeid og prosjektledelse innen kreative yrker.

Kristine Marie Gutterød
Innholdsprodusent nasjonalt og lokalt i Stor-Oslo
- Jobben min som innholdsprodusent i Amedia innholdsbyrå er veldig variert, lærerik og kreativ. Jeg jobber med innhold som skal distribueres i lokalavisene i Stor-Oslo, Asker og Bærum, og med større nasjonale kampanjer som skal distribueres i mange aviser rundt i landet. Noe av det beste med jobben er at jeg får møte mange ulike mennesker i ulike bedrifter og bransjer hver uke. Det at jeg får bidra i hele prosessen, fra idé til kampanje, og rapportering i etterkant, gjør at jeg hele tiden lærer om hva slags innhold og vinklinger som fungerer best.
Ledige stillinger
- Treff: 306