Bergensavisen (BA) er Bergens lokalavis med 99.500 daglige lesere på mobil, nett og papir. BA eies av lokalaviskonsernet Amedia og har cirka 27.000 betalende abonnenter. Amedia er landets største utgiver av redaktørstyrte medier og ledende innen lokal avisutvikling. Daglig når konsernets medier mer enn to millioner lesere gjennom 107 nasjonale, regionale og lokale titler. Med redaksjonelle medarbeidere over hele landet sørger Amedia for at våre lesere blir løpende oppdatert med nyheter og annet viktig innhold. Samtidig bidrar våre selgere og annonser til å skape verdi og effekt for annonsører over hele Norge. Amedia har også en omfattende trykkeri- og distribusjonsvirksomhet. Konsernet har 2.100 ansatte og omsatte i 2021 for 4,1 milliarder kroner. Amedia er sertifisert av Great Place to Work. Sertifiseringen bekrefter og er et bevis på at våre medarbeidere opplever organisasjonen som et godt sted å jobbe. Les mer om hvordan det er å jobbe i Amedia på våre karrieresider på Amedia.no og følg oss på LinkedIn.
Bergensavisen (BA) er i sterk vekst. Nå jakter vi en dedikert journalist til å skape enda mer engasjement på sosiale medier, på BA.no og i Bergen. Som videojournalist i BA blir du en synlig profil i Bergen, og helt sentral i å lage innhold på alle våre digitale flater. Du vil jobbe tett med erfarne videojournalister i et kreativt miljø, som også er glad i å ha det gøy på jobb.
Stillingen er en prosjektstilling på ni måneder. Søknaden må gjøres på video (mer informasjon under).
Vi ønsker deg som: