Boligannonser på Eiendomspriser.no

Boligannonser fra Amedias aviser er nå tilgjengelige på tjenesten Eiendomspriser.no, som drives av Digitale Medier 1881.

Eiendommer som er til salgs vises i kartoversikten. Et klikk på markeringen sender brukeren videre til annonsen hos den aktuelle lokalavisa.

Fra starten i 2015 har Eiendomspriser.no tilbudt en søkbar historisk oversikt over all eiendomshandel som har skjedd i Norge. For alle som ønsker å følge med på prisutviklingen i boligmarkedet på et bestemt sted, eller er nysgjerrige på hva naboeiendommene selges for, har denne oversikten blitt svært ettertraktet. Når eiendommer som også er til salgs blir en del av tjenesten, vil den få en ytterligere verdi for dem som er opptatt av det som skjer i markedet, enten de er på boligjakt eller ikke.

Fra start av er cirka 8.000 tidsaktuelle boligannonser fra Amedias 62 lokalaviser med i oversikten.

- Uten noen form for annonsering har vi bygd opp ca. 50.000 unike ukentlige brukere på Eiendomspriser.no. Vi ser nå på flere tilleggstjenester som ytterligere skal styrke tilbudet til våre brukere, og eiendommer til salgs er bare en av flere som er på trappene, uttaler administrerende direktør Asgeir Ohr i Digitale Medier 1881 AS.